Slingor och skoj!<3

Hej,
Millie sov hos mig från igår tills idag för vi hade studiedag idag...när vi vaknade gick vi upp och slingade Millies hår och under tiden kom Amanda och hjälpte till...jag undrar verkligen hur Millie tänkte när hon ville att vi skulle göra detta på henne, men när vi la in färgen så skrattade vi och Millie fick typ panik..haha men iallafall Millies slingor blev jätte bra och jag och Amanda passade också på att göra en slinga i våra hår.
Sen tog vi bussen in till stan och efter det så hade jag träning...och nu sitter jag här och ska snart göra en läxa.
PussPuss



Här har vi börjat lite smått


Jag&Millie

Amanda&Jag&Millie

Amanda

Jag

Här var lite bilder sen dagen, en helt underbar dag som inte går att glömma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0