Äntligen!<333

Idag hade jag en diskusion med pappa och mamma, såhär var den:

Fanny: Pappa, jag frågade ju dig när jag var 12 om jag fick ta hål i naveln, men då sa du att jag var för liten och fick göra det när jag var 13.
Och sen när jag precis fyllt 13, frågade jag om jag fick göra det... och du bara: nej Fanny, 14 har vi sagt.
Så, vrf ändrar du hela tiden när jag blir den åldern du säger att jag får?!.

Pappa: Haha, Nej så är det inte...15 har vi sagt hela tiden.

Fanny: Pappa, sluta ljug!...du vet att jag har rätt. Haha

Pappa: Nej, Fanny, 15 har det varit!

Fanny: Mamma, hjälp mig då!, du vet också att han har sagt så som jag säger.

Mamma: Jo, Tomas jag får nog ta och hålla med Fanny där att du ändrar dig hela tiden.

Pappa&Mamma gick och pratade...


Pappa kom och bara: Fanny, jag får nog erkänna att jag hade fel där...:$

Fanny: Haha, vem är det som jämt har rätt pappa?:), men när får jag göra det nudå?

Pappa: När du fyllt 14...

Fanny: Men jag kan ju inte göra det på sommaren för då vill man ju bada.

Pappa: Nämen gör det nu innan sommaren då;)


TACK MAMMA & PAPPA!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0