Upptagen

Hej,
jag har haft fullt upp i veckan att öva till Spanska provet vi hade idag...trodde att det skulle vara svårare men det var ganska lätt faktiskt.
Men här kommer lite outfit och bilder på min knasiga syster<3
Ha det bra!
Ta hand om er!<3/Fanny


Denna veckan har jag först haft mitt naturliga lockiga hår, sen plattar jag det varje morgon...och vissa dagar lockar jag det igen, så det blir lockigt,platt,lockigt!


Outfit 1= testade en kavaj jag hade hemma, hade dock inte på mig den i skolan...
Kavaj= fått av mamma
LeggingsJeans= GinaTricot
Blus= Faith

Outfit 2= klädd till skolan
Blus= Faith
LeggingsJeans= GinaTricot


Outfit 3= Mina träningskläder till gymnastiken
Madonna tröja= från Madonna konserten
Tights= ingen aning


Outfit 4= till skolan
Linné= ingen aning
Tights= HM
Skjorta= hmm...mammas:P


Samma som innan






Och så har man en hel crazy syster också, haha
Älskar dig sötnos!<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0