Packar

Hej, nu håller jag på att packa alla mina saker som jag ska ha med till Spanien och det blev en del kan jag säga.
Vi kollade vad det skulle bli för väder de närmsta dagarna när vi är där och då skulle det vara sol, moln och lite lite regn...men jag hoppas de har fel och att det bara blir sol!
Men som sagt jag ska ju vara borta en vecka så jag kommer inte kunna göra så mycket inlägg, eller det beror på om jag hinner vill säga.
Men jag ska ta mycket kort, så får ni se det så snart som möjligt!

Men ni får ha det jätte bra och njut av det kalla vädret i Sverige (:

Kram Fanny<3


Kommentarer
Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

fan fanny du får inte åka...<3

2010-01-02 @ 16:19:14
URL: http://amandabergholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0