2010!



Hejsan Hoppsan allihop, nu på kvällen åt jag först massor med mat med min familj och två stycken andra familjer och vi hade väldigt mysigt.
Amanda kom efter en stund till mig och sen kom även Lilli och Bella, vi spelade lite kort och smällde smällare.
Sen hämtade vi Kajsa hemma hos henne och så gick vi alla tillsammans upp till Jossan.
Där vi var vid 12 slaget. Och vi stod i en ring och alla pussade tillsammans på varandra och önskade oss något, men jag kommer inte säga vad jag önskade mig om det inte slår in<3
Men det jag vill komma fram till är att jag har haft en underbar dag med alla dessa människor.
Jag älskar er<3
Tills sist vill jag bara säga att 2010 kommer att bli det bästa året på länge!

Hoppas ni har haft en underbar kväll/natt och fullt med raketer överallt<3

Kram Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0