Waka waka eh eh tsamina mina zangalewa this time for africa!

Heello! Som ni kanske märkt är bloggandet inget för mig, men ibland blir jag lite sugen på att bara göra något litet inlägg. Som nu tex!

Jag har ju ganska nyss varit på språkresa i Malta 2 veckor och det var helt jäkla underbart!
Här kommer lite få bilder:


Bjuder på denna bilen hörni!



Sofie & Evelina, våra rumskamrater... helt underbara!


FRÅN VÄNSTER: Sandra, Jennie, Jag, Linnea, Anna<3

 
Vi har alltid varit lite clowniga!


Lilla pyramiden(Y)



Justin Bieber & Ron Westley!  Haha, nä..men nästan:)


Skumparty, men detta var bara början...


Detta kan vi kalla skumparty!:O


Älskade kusin<3


Skolan:P



Julia, Evelina, Fanny & Sofie<3


ÄLSKAR SKYLTDOCKORNA!  SÅ SÖTA:P


Den sista bilden som jag lägger upp, men helt klart den bästa!<33




SAKNAR ER ALLA SOM VAR MED PÅ DENNA FANTASTISKA RESA, PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0