Söndag;

Hej allihop!

Min dag har sett ut följande:
Vaknade först hos Millie, men innan vi typ han göra något så skulle jag hem och fixa lite saker.
Efter att jag gjort ordning mig, ätit och hoppat på studsmattan. Haha, när jag hade hoppat i ca 5 minuter så såg jag att grannen stod och glodde på mig när jag hoppade och sen så stod han där och tittade i typ 10 minuter...tills jag sen insåg att han gjorde allt jag gjorde på min studsmatta gjorde han på sin...Haha.
Sen skulle jag och Amanda ta bussen till sjömarken för att träffa Robin, Uddh och Rickard, bara det att när vi kom till busshållsplatsen inser vi det inte går någon buss utan går istället till sjömarken och det var jätte varmt och härligt!
Sen på kvällen skulle vi egentligen gått på bio men kände inte riktigt för det sen.
Så nu sitter jag här och tänker lite grann för det är visst ganska bra att göra ibland.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0