Sjuk...bättre...frisk...sämre...sjuk.

Idag har jag varit lite krasslig...så hela dagen gick åt till att hjälpa kusinen Frida med hennes skolarbete. ( Julia hjälpte även henne)
Vi skulle hjälpa henne med formgivning A & B...jaja ni fattar väl inte så mycket om vad jag snackar om.
Kul var det iallafall + mycket klippande och fixa kort.
Sen på kvällen kände jag mig bättre och Millie kom hit och vi var lite off och slöade mest.
Men nu sitter jag här framför datorn med 38 graders feber igen...jippie!
Krya på dig Fanny!   Tacktack!<3

Men vill ni veta en sak?
Idag har inte jag rört mitt hår...och då blev det så jäkla lockigt!
Ibland är det bara så jobbigt och helt hopplöst hår...men ibland gillar jag det.

Kommentarer
Postat av: lukes

sv; Allt är kanon, själv? :D

2010-04-10 @ 23:45:47
URL: http://finestlight.se/luke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0