Rolig, men kall dag!


Hej alla läsare, min dag har sett ut på detta viset: först så gick jag upp vid 10.30 och tog ett varmt bad, sen gjorde jag ordning mig inför dagen. Bella kom till mig och sedan så gick vi ut på isen och mötte Lilli och Jossan, sen gick vi in till mig för att vi frös väldigt mycket. När vi var inne hos mig så kopplade vi i buzzet och spelade lite. Och då kom även Kajsa till mig.
Sen åt lite glass till buzzandet. Sen så gick vi till Millie för att hämta en sak(och hon bor en ganska lång bit från mig) Och sedan gick jag hem själv till mig, och nu sitter jag här och försöker att värma mig med hjälp av ett täcke.

Ha en varm och go kväll alla läsare<3

Kram Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0