Lite kort om semestern!

Hej, nu har jag varit hemma ett tag men inte hunnit skriva så mycket till er! Så här kommer det lite kort om Lanzarote:
Semestern har varit lugn, god mat och helt okej väder.
Vi har badat och solat en hel del på de dagar som det gått...vi har varit och tittat på vulkaner och kratrar det var faktiskt väldigt häftigt. Och vi har shoppat...eller det var mest jag som tittade i affärerna och släpade med de andra!
Avslutar med att jag har haft en underbar vecka, men jag har saknat alla väldigt mycket

Kommentarer
Postat av: Millie

men fanny, kan du inte lägga in lite mer bilder =) asså inte kolage :)<33333

2010-01-16 @ 09:27:33
URL: http://millielindeblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0