Veckans tema: frisyrer

Hejsan, denna vecka blir temat: FRISYRER.

För visst är det så att man vaknar ibland och inte vet vad man ska ha för frisyr till skolan, jobbet mm.
Och då kan det alltid vara bra med lite tips!

Jag börjar med att lägga ut lite bilder på några coola men även fina uppsättningar eller frisyrer.
( dessa frisyrer är inte några man gör en helt vanlig skoldag men det är väldigt fina så var tvungen att lägga ut dem!)
Sen lite senare när jag har mer tid så kommer det nog ett inlägg på hur man gör en enkel charmig uppsättning/frisyr.





Jag hinner inte lägga upp mer bilder för jag måste sova nu...på grund utav att jag ska ha uppvisning imon(musikal) så från klockan 10.00-17.30 blir det repetioner och sen uppvisning...härligt!:D<3
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0