Sunday!

Hej, från igår tills idag har Amanda sovit hos mig...och vi har haft riktigt skoj!
På förmiddagen idag så åkte jag till Göteborg tillsammans med pappa och Julia, för det var ett informationsmöte där om Malta. Sen så kom Amanda till mig igen och även Millie lite senare. Vi åkte till Sjömarken och kollade på 95-96:ornas match...vet inte riktigt vad det blev för åkte hem tidigare men dem spelade jätte bra!
Nu så ska jag plugga lite och sen bara ta det lugnt!
Denna vecka hände följande:
Måndag: Elevensval-dans
Tisdag: Elevensval-dans
Onsdag: Elevensval-dans + att jag även ska träna med trupp gymnasterna alltså en grupp högre så det ska bli kul!
Torsdag: LEDIG
Fredag: LEDIG
Och dem lediga dagarna blir det nog kompisar och lite annat skoj!
Hade ingen annan bild, men denna är otroligt färg glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0