Spännande/läskig dag!

Hejsan alla sötnosar!

Idag hade vi bara en lektion och det var på morgonen...sen åkte klassen in till stan för vi skulle gå och kolla på en rättegång, ganska spännande faktiskt!
Handlade om en tjej som hade:
Knarkat Anfetamin och kört när hon inte hade ngt körkort...och lite andra saker.
Men iallafall sen så slutade vi kl. 11.30 och då stannade jag kvar i stan med några kompisar...
vi hade riktigt skoj, men jag spolar fram lite i tiden och berättar om på bussresan hem:
först på busshållsplatsen satt en dam och hennes man(kanske föredetta)
och dem bråkade och skrek!
sen gick dem på samma buss som oss, och dem skrek och höll på i bussen med!
En utav hennes skikande meningar var:
Du din lilla kuk jävel!
Haha, fulla var dem också förresten!
Sen gick jag och Millie till mig där vi tittade på sex and the city och åt pannkakor:)
Bella kom också och vi har snackat för fullt...om killar också haha;D<3
Crazy day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0