Goooooodmorgon

Godmorgon!
Idag vaknade jag 09.10...fråga mig inte hur detta gick till. Jag som brukar sova till 11 nästan.
Menmen det är skönt att ändå vara vaken såhär tidigt.
Idag så ska jag först fixa iordning mig och äta lite granna.
Sen blir det kanske kompisar...lite senare sen så kommer kusinerna hit och jag tror dem kommer hit för att vi ska boka Thailandsresa till jul...riktigtriktigt kul!
Så just nu längtar jag något enormt mycket till Malta i sommar och Thailand i jul.
Ååh nu kom jag och tänka på sommaren...kan inte all snö och is bara försvinna och att det blir varmare ute nu!
Vi vill ju bada och sola för fullt ju!
Men nu hade jag tänkt att jag skulle ta och titta på lite TV en stund...men det finns nog inget bra såhär tidigt.
Men vet ni vad jag är sugen på nu?...Jo, JORDGUBBAR, så himla gott asså!<3
Ha en underbar dag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0