Bilder från gårdagen kommer ikväll!

Heej, nu har jag nyss vaknat fast Amanda(en kompis till mig) sover fortfarande. Jag har precis "chattat" med Julia(min älskade kusin) som är i Thailand nu och jag saknar henne jätte mycket! Men hon kommer hem om en vecka. Och för er som inte visste detta så åker jag till Lanzarote som ligger i Spanien den 4/1 och kommer hem den 12/1 så jag missar första dagen i skolan tyvärr.
Jag ska försöka hinna med att lägga ut lite bilder från gårdagen också fast det tar jag nog ikväll, så titta till bloggen igen då.
Ha en jätte bra dag, så hörs vi väl ikväll<3

Kram Fanny

Kommentarer
Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

fan va roligt vi hade det:<3

2010-01-01 @ 21:14:51
URL: http://amandabergholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0