Lördag;

Hello, igår var jag på kalas hos min kusin Frida som fyllde 19 idag... men kalaset var igår och morfar som fyllde 66. Vi hade riktigt mysigt med släkten! Sen så gick jag med Julia, Linda och Rasmus hem(några av mina kusiner) hem till dem och så sov jag där.
Jag och Julia tittade på film och åt gott. Vi somnade vid 1.
I morse vaknade Julia vid 12 och jag vid 1...sen åt vi frukost, sen spelade vi monopol och åt glass till de!
Sen blev det mat.
Jag och Julia har även "lekt" i den stora massan av snö.. fyfan vad mycket snö det är överallt, det gick ända upp till midjan..om inte ännu högre upp, men nu är vi hos mig och våra familjer ska äta tacos tillsammans!
Pusspåer!<3
( BILDER KOMMER SNART!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0