NAVEL-PIERCING

Heejsan mina söta små läsare,
Fanny STOLT Persson har tagit hål i naveln, vet inte om ni vill ha allt i detalj. Men det berättar jag ändå...
1. Vi gick in i "affären"
2. Filippa skulle ta hål i örona, men vågade inte så jag fick börja med naveln
3. Vi gick in i ett litet rum, Jag, han, mamma och frida. Filippa och Josefine fick stå utanför för han tyckte inte det var så bra om dem såg...Då blev jag jävligt nervös kan jag säga.
4. Han tvättade rent och mätte ut vart prickarna skulle sitta där han skulle sticka igenom nålen.
5. han tog typ en "tång" och höll fast navelns "tak" som han kallade det.
6. Han stack igenom nålen.
7. Sen satte han i smycket.
8. KLART

Jag kan bara säga såhär: det kändes inte jätte mkt när han stack igenom nålen, men när smycket skulle på så kändes det kan man säga. jag känner mig som en gravid kvinna, ömmar i magen + att min mage har svullnat upp!:(<3

MEN DET VAR VÄRT DET!<3
Smycket på bilden är inte så snyggt, och det ser rätt fult ut...men när det läkt och jag har köpt andra smycken så kan det nog bli rätt nice<3
Magen har svullnat upp dessutom

Kommentarer
Postat av: amanda-foto mode och vardagsbloggen

fan va snyggt!<3

2010-04-01 @ 22:31:16
URL: http://amandabergholm.blogg.se/
Postat av: Jennnifer

vad fint det var. Du passar i det :D kan du inte lägga in en större bild på bloggen så jag ses bättre :)<3<3<3<3<3

2010-04-02 @ 20:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0