Få bilder från lovet.

Nu har jag äntligen haft tid att ladda över lite kort från kameran till datorn...så här kommer lite få kort som är tagna under lovet:

(jag har redigerat bilderna så att de sitter ihop för att annars skulle det bli så många och jag orkade inte...jag skyller på att jag har 38 graders feber!)


Här hjälpte jag till att färga Amandas och Bellas hår. Det blev en liten skillnad...men de verkar nöjda :D


Sen passade även jag och Amanda på att ta lite kort...dessutom i pappas stora målar-tröjor.


En annan dag var jag med Amanda och Millie...och en dag utan skratt med dem två går bara inte!
Det blir bara flumma och galna dagar!


En outfit på förra lördagen...eller rättare sagt en stund hade jag på mig detta sen bytte jag om...och sen bytte jag om ytterligare en gång-.- jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0