...

Hello,

Det har gått en tid nu jag inte bloggat så mycket och det är pga att jag har varit med kompisar och det är ju trots allt lov från skolan, och även lite lov från bloggandet (A)

Idag är jag "halvsjuk"... ligger här i soffan och orkar knappast röra på mig. Jag har ont i halsen, huvudet och gränsen till feber.

Men nu hade jag tänkt att sätta på disney chanel...för det är ju bara bäst när man är sjuk!<3

Idag blir en slapp dag, mest TV:n och datorn...som ni förstår kommer jag ha tråkigt så smsa gärna: 0734448986.

Kram Fanny

Har tagit lite kort med kameran. Men är soppas slö att jag inte orkar hämta varken kameran eller sladden.
Kanske gör det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0